COMUNICAT DE L’ALCALDESSA PEL COVID-19

Benvolguts veïns,

m’adreço a vosaltres amb la finalitat d’emetre un comunicat de tranquil·litat. Estem davant una situació greu, amb unes circumstàncies amb les que mai ens havíem hagut d’enfrontar. Per això us demano que us cuideu, que cuideu als vostres i sobretot tingueu cura de la gent més gran, familiars, amics i veïns. Cal enfrontar-nos a la pandèmia de manera individual, però tanmateix que la suma d’aquestes individualitats esdevinguin un gran eix col·lectiu.

Per ajudar a les persones grans que estan a casa i no tenen cap familiar pròxim que pugui tenir cura d’elles, l’Ajuntament compta amb un servei de voluntariat per poder atendre a aquestes persones. Per fer-ne ús només cal que truquin a l’Ajuntament de Ventalló, en horari de matins, de 8.00 h a 15.00 hores.

Pel que fa a les mesures econòmiques que alguns ajuntaments han programat, us volem dir que aquest ajuntament estarà al costat de les persones, famílies i empreses que ho necessitin, quan tota aquesta alarma hagi desaparegut.

Ventalló, a la data de la signatura electrònica.

L’Alcaldessa M. Remei Costa Reig

Comunicat (PDF)